Chì ghjè u principiu riflettente di u tissu riflettente?

  • I materiali riflettenti sò ancu chjamati materiali retroriflettenti.U tela riflettente hè un materiale riflettente esposto, chì hè cumpostu di tela di basa, cola è millaie di perle di vetru d'alta rifrazione.A perla di vetru si trova nantu à a più superficia di u tela riflettente, chì hè in cuntattu direttu cù l'aria.
  • Sicondu a luminosità, u culore è u prucessu di produzzione, u tessulu riflettente pò esse divisu à pocu pressu in tela riflettente pianu, tela riflettente alta visibilità è tela riflettente argentu alta visibilità.图片1Stratu di diagramma di prudutti di tela riflettente pianu1. Perle di vetru 2. Stratu adesivo di cola 3. Tela di basa图片2
  • Stratu di schema di tela riflettente d'alta visibilità è prudutti di tela riflettente d'argentu d'alta visibilità1. Perle di vetru 2. rivestite d'aluminiu 3. Strata adesiva di cola composta 4. Tela di basa
  • Perle di vetru rivestite d'aluminiu o non rivestite d'aluminiu ponu riflette a luce riflessa torna à a fonte di luce secondu u percorsu originale usendu u principiu otticu di rifrazione di luce è riflessione in i perle di vetru, in modu chì l'osservatore vicinu à a fonte di luce pò vede chjaramente u target, evite in modu efficace l'accidenti è assicurà a sicurità persunale di u portatore.
  • 图片3_副本
  • U gradu di migliurà a sicurità di a tela riflettente hè misurata da a so intensità riflettente.A più alta l'intensità riflettente hè, u megliu hè l'effettu di l'ochju, è più u cunduttore trova u mira.I perle di vetru aluminizatu ponu migliurà assai a luminosità riflettente di u tela riflettente.U studiu hà truvatu chì u tela riflettente d'argentu brillanti pò esse truvata da i cunduttori di i veiculi à 300 metri di distanza.

 

 


Tempu di Postu: 22-Jan-2021