Chì sò i materiali cumuni di u webbing

Cinta a cintahè un tessulu forte tessutu cum'è una striscia piatta o un tubu di larghezza è fibres variate, spessu usatu in u locu di corda.Hè un cumpunente versatile utilizatu in arrampicata, slacklining, fabricazione di mobili, sicurezza di l'automobile, corse automobilistiche, rimorchi, paracadutismo, vestiti militari, assicurazione di carichi, è assai altri campi. cum'è nylon, polipropilene o poliester.

Ci sò dui custruzzioni basi di webbing.Cinturinu piattahè un tessulu solidu, cù e cinture di sicurezza è a maiò parte di i cinturini di backpack sò esempi cumuni.A cinta tubular webbing hè custituita da un tubu flattened, è hè comunmente utilizatu in l'arrampicata è l'applicazioni industriali. Una di e variazioni più grande hè spessu u più difficiuli di vede.U materiale adattatu per u webbing hè determinatu da i carichi, stretch è altre pruprietà necessarii.Eccu un schema di i più cumuni usati in l'industria outdoor.Ci hè raramente una persona chì cunnosci pienamente i materiali cumuni di a tela.Solu per capisce megliu e caratteristiche di sti materiali, perchè pudete sceglie u materiale ghjustu per persunalizà a vostra tela.

Cinta in nylonhè robusta è durable.Hè una scelta eccellente in webbing.Hà un toccu suave è flessibilità.Hè largamente utilizatu in arnesi d'arrampicata, sling, fabricazione di mobili, militari, utilità di sopravvivenza, etc.
Bellu culore, unfading, senza burr, lavabile, forte attritu.
Resistenza à l'abrasione, à l'acidu debule, resistenza à l'alkali.

U poliester hè un materiale elasticu multi-purpose, combina i beneficii di u polipropilene è u nylon.Ampiamente utilizatu in cinture, cinturini di carica, cinturini di rimorchiu, cinturini militari è altri prudutti.
Forte, ligeru, pocu stretch, resiste à l'abrasioni.
Impedisce a muffa, u muffa è a putrefazione.

Strisce in polipropilenehà una funzione eccellente di prutezzione UV, è ùn assorbe micca l'acqua.Comparatu cù a tela di nylon, hè più resistente à l'acidu, l'alkaline, l'oliu è u grassu.A tela di polipropilene ùn hà micca una alta resistenza à l'abrasione.Dunque ùn hè micca cunsigliatu per l'usu intornu à i bordi ruvidi. Hè largamente utilizatu in sacchetti di sport, borse, cinture, collar di cane è cusì.

I nostri prudutti di tela stampati sò persunalizati.Pudemu furnisce un disignu veramente unicu è di moda per voi.U nostru prucessu ci permette di stampà parechji mudelli diffirenti nantu à a tela.A tela stampata hè fatta di poliester, hè forte è durable.Hè una grande scelta per fà belli cordini, cum'è cordini di sublimazione, cordini tessuti, nastri di medaglia è cusì.

24101
2433 (1)
2420

Postu tempu: Apr-26-2023