Cumu fà i ferri à curling magici cù u tissu Velcro

Per fà i curlers magichi usendutissu à velcro, avete bisognu di i seguenti materiali:

- Tissu à velcro
- Rulli di schiuma o tubi di schiuma flessibile
- Pistola a colla calda
- Forbici

Eccu i passi per fà i vostri propri bigodini magichi cù u tela ganciu è loop:
1. Cut the hook and loop fabric in strisce chì sò a listessa larghezza di i vostri rulli di scuma.A durata di e strisce deve esse abbastanza longa per avvolgere intornu à u rollu di schiuma, cù un pocu extra per plegà è aghjunghje à sè stessu.
2. Wrap ogni roller spuma cun unu di istrisce di tessuto a velcro, assicurendu in u locu cù cola calda.Assicuratevi di copre tuttu u roller di scuma cù u tela, senza lasciate spazii.
3. Una volta chì avete cupertu tutti i rulli di scuma cù u tela di ganciu è di loop, site prontu à aduprà cum'è curlers magichi.Per usà, simpricimenti impannillate picculi seccioni di i vostri capelli intornu à i rulli di schiuma, plegendu u tela di ganciu è di loop per assicurà i capelli in u locu.
4. Lasciate i rulli in i vostri capelli per parechje ore o per a notte, secondu quantu strette vulete chì i vostri ricci sò.
5. Quandu site prontu à caccià i rulli, simpricimenti tirà fora cù gentile è separà i ricci cù i vostri ditte.

In generale, u tessulu ganciu è loop hè una grande alternativa à i materiali tradiziunali usati in i curlers magichi, postu chì hè faciule da travaglià, riutilizabile è ùn dannu micca i vostri capelli.

Ci sò parechji vantaghji à adupràCinta di ganciu velcroper fà i bigodini magichi:

1. Facile à aduprà: U roller velcro hè assai faciule d'utilizà è ùn hà micca bisognu di cumpetenze speciale per cumincià.Basta à avvolgere i vostri capelli intornu à u cilindru è assicuratevi cù Velcro.
2. Confortu: i rulli di velcro sò più còmode per dorme nantu à i rulli tradiziunali perchè ùn anu micca parti di plastica dura o di metallo per chjappà mentre dorme.
3. Nisun Calore Required: A cuntrariu di i metudi tradiziunali di curling chì necessitanu calore,Tissu à velcro à velcroI ferri arricciadori sò una opzione senza calore ideale per quelli chì cercanu di evità i capelli dannati da u calore.
4. Una larga gamma di usi: U velcro curling iron pò creà ricci di tutte e dimensioni, da riccioli stretti à onde sciolte, facendu una opzione versatile per parechji tipi di capelli è acconciature.
5. Reusable: I rulli di Velcro sò riutilizzabili, perchè ùn avete micca bisognu di cumprà novi ogni volta chì curl your hair.Questu li face una opzione costu-efficace à longu andà.
6. Facile à almacenà: I rulli di velcro sò compacti è faciuli d'almacenà, perchè ùn piglianu micca troppu spaziu in u vostru bagnu o camera.

微信图片_20221123231441
微信图片_20221123231453
微信图片_20221123231642

Postu tempu: Apr-06-2023