Guida di gilet riflettente di sicurezza persunalizata

In ogni tipu di siti di custruzzione, i travagliadori sò tenuti à portàgilet di sicurezza riflettenti.Pudete truvà travagliadori chì portanu giacche d'alta visibilità in ogni locu induve ci sò persone chì travaglianu duru è equipaghji pesanti, da i cantieri à i stabilimenti di fabricazione à i magazzini è ancu più luntanu.In parechji casi, u logu di u patronu hè stampatu ancu nantu à u materiale di u vestitu, chì hè purtatu da l'impiigatu.

Questi vistimenti di salvezza persunalizati sò assai più cà solu un simpaticu aghjuntu à u vostru armariu;sò un cumpunente essenziale di u sistema chì parechji patroni utilizanu per mantene i so impiegati sicuri è i so spazii di travagliu urganizati.Avete bisognu di un partenariu affidabile cum'è TRAMIGO chì vi ponu furnisce giacche riflettenti persunalizati chì anu una stampa di alta qualità per prufittà di questi benefici.Sta guida vi darà tutte l'infurmazioni essenziali chì avete bisognu di sapè per fà un ordinegilet di sicurezza persunalizatichì presentanu u logu di a vostra cumpagnia.Per cumincià e cose, vi daraghju un riassuntu di cumu funziona u prucessu di persunalizazione è di stampa per a nostra cumpagnia.

Principi di basi di l'imprinting di veste di sicurezza persunalizata

A nostra missione hè di simplificà u prucessu di imprinting di vestiti persunalizati in modu chì sia rapidu, simplice è accessibile à tutti l'imprese.TRAMIGO furnisce un serviziu di persunalizazione one-stop chì ci permette di furnisce à i nostri clienti giacche di sicurezza chì anu stampatu di logu di alta qualità à un prezzu accessibile.Eccu a versione corta di cumu funziona:

1,Vest.Scegli avestiti di travagliu riflettentida a nostra cullezzione di impronte faciule per u prucessu più simplice è simplificatu pussibule, è ancu u tempu di turnaround più veloce.In alternativa, pudete selezziunà u mudellu ideale trà e decine di giacche di sicurezza d'alta visibilità chì avemu dispunibule.

2,Richiesta.Mandateci una dumanda per una citazione nantu à l'imprinting persunalizata cù u vostru disignu, è i nostri sperti vi furnisceranu stimi per u costu è a quantità di tempu chì ci vole à compie l'ordine.Avete ancu l'opzione di invià a vostra dumanda di ordine elettronicamente.

3,Testu.A prova di impronta chì i nostri diseggiani creanu dimustrarà cumu u logu di a vostra cumpagnia serà stampatu nantu à u gilet, è vi sarà mandatu per appruvazioni.

4,Pressatu.Applicheremu u vostru disignu à i gilet di sicurezza utilizendu e tecnulugia di stampa più avanzata dispunibule oghje.

5,U megliu.Ognunu di i vostrisicurezza riflettente persunalizatavests passa per un prucessu di cuntrollu di qualità in trè tappe per assicurà chì hè esattamente ciò chì avete urdinatu.

6,Nisun Stress.Spedimu i vostri gilet di sicurezza persunalizati direttamente à voi, cù spedizione rapida dispunibule.

7,Ùn vi preoccupate.Offriamu u trasportu direttu di i vostri gilet di sicurezza persunalizati è offre l'opzione di spedizione rapida per elli.

Sembra abbastanza faciule, ùn hè micca?Per dì a verità, hè cusì ch'ella era destinata à esse usata quandu l'avemu cuncepitu !In ogni casu, prima di inizià u prucessu di cuncepimentu di i vostri vestiti persunalizati, ci sò uni pochi di cose chì avete bisognu di sapè è familiarizatu.

travagliu duru

Perchè aghjunghje un logo stampatu à i vostri gilet di sicurezza?

Per cumincià, discutemu u "perchè" di tuttu.Per esse più specifichi, perchè tante cumpagnie decidenu di aghjunghje un logu chì hè statu stampatu à u sovestiti di travagliu riflettenti di sicurità?A nostra lista di i primi cinque motivi per mette u logu di a vostra cumpagnia nantu à i vostri vestiti di travagliu approfondisce stu sughjettu è furnisce una vasta copertura.Eccu una lista di i fundamenti:

1,Identificazione:Nant'à i cantieri di custruzzione cù parechje cumpagnie di diverse cumpagnie chì travaglianu à u stessu tempu, portà vestiti di travagliu cù u logu di a vostra cumpagnia hè un modu efficae per dì à ogni persona fora di l'altri.

2,Prufessiunalità:Una maghjina prufessiunale hè spessu referita cum'è a "salsa secreta" chì aiuta à l'imprese à ottene cuntratti, è i vestiti di sicurezza stampati sò un bloccu chjave per un aspettu prufessiunale.

3,Unità:Quandu l'impiegati sò vistimenti in un vestitu di sicurezza elegante cù u logu di u so patronu, ùn sò micca solu fieru di u so travagliu, ma ancu sentenu un sensu più forte di appartenenza à a squadra.

4,Marketing:una fonte constante di publicità per a cumpagnia pò esse truvata nantu à ugilet di sicurezza persunalizatichì l'impiegati portanu quandu sò in u travagliu.

5,Deduzioni fiscali:Perchè i vestiti di salvezza persunalizati tipicamenti cumplenu i criterii per un uniforme di l'impiigatu, i pruprietarii di l'imprese ponu spessu deduce u costu di cumprà tali veste da u so ingudu imponibile cum'è un gastru cummerciale legittimu.

Quandu avete finitu di cunsiderà i motivi di a vostra decisione, hè u tempu di passà à e specifiche di cumu fà l'imprinting nantu à a vostra vesta di salvezza persunalizata.

gilet

Induve possu stampà un logo nantu à una vesta di sicurezza?

A maiò parte di i vests furnisce trè o quattru posti simplici induve a vostra marca pò esse stampata.Di genere, pudete stampà un logu nantu à a parte superiore di a spalle, a parte bassa di a schiena è / o a tasca frontale di u pettu di u gilet.Averete ancu l'opzione di stampà un logu nantu à e maniche di a vostra giacca di salvezza se u mudellu chì sceglite hà maniche.U spinu superiore hè a scelta più populari trà i nostri clienti perchè furnisce u più spaziu per u so logu di a cumpagnia.Numerose cumpagnie ponenu i so loghi full-size nantu à a spalle superiore, è una versione più chjuca di u logu hè spessu posta nantu à u pettu.Sò liberi di sceglie;in ogni modu, hè impurtante di piglià in contu e dimensioni di ogni gràficu è rùbbrica di testu.

Quandu selezziunate un locu per imprintà u logu di a vostra cumpagnia nantu à una vesta, hè cunsigliatu di abbandunà almenu un inch di spaziu trà u logò è qualsiasi zippers, sacchetti, o altre funziunalità chì si trovanu nantu à a vesta.Se vulete chì a vostra vesta di salvezza persunalizata sia pulita è croccante, evitendu e cose elencate sopra chì ponu distorsioni u vostru logò hè un modu per aiutà à assicurà quellu risultatu.Inoltre, hè a nostra forte ricunniscenza chì ùn pensate micca di stampà nantu à u materiale chì hè utilizatu per e strisce riflettenti nantu à u to veste.Questu hà u putenziale di riduce e capacità riflettenti, è se succede, ùn sarete micca in cunfurmità cù ANSI 107.


Tempu di Postu: Nov-09-2022